Log ind og bestil
Bestil som ny kunde
Oprettelse af en konto har mange fordele:
Black Friday nærmer sig med hastige skridt, og det er vores erfaring at Black Friday (og Cyber Monday) kickstarter julehandlen. Sagt på en anden måde: hvis ikke man er forberedt på Black Friday, kan starten af julehandlen været gået éns næse forbi.
Derfor opfordrer vi til at være ude i god tid med forberedelsen af din Magento-shop til Black Friday, og vi har 5 helt konkrete forslag til hvordan.
Efter pres fra FDIH, finanssektoren og andre aktører, har Finanstilsynet valgt at udskyde implementeringen af kravet omkring stærk kundeautentifikation på kortbetalinger.
Den 14 september træder der et nyt EU-direktiv i kraft, kaldet Payment Services Directive II (PSD2). Læs her hvilken betydning det har for dig og din webshop.
PostNord udgav for nyligt deres årlige rapport om e-handel i norden. Vi har læst rapporten for dig og giver her en status for e-handlen i Danmark anno 2018.
Den nordiske e-handel brager derudaf. Ifølge en rapport fra PostNord, blev der i 2016 sammenlagt købt varer til en værdi af 171,8 mia. kroner i Norden.
PostNord har lanceret en ny service, nemlig FlexChange. Servicen minder om Modtagerflex, men hvor førstnævnte er en fast aftale om hvor pakken skal stilles, giver FlexChange langt mere fleksibilitet.
DIBS har for nylig udgivet deres årlige rapport over dansk e-handel. Kort fortalt, så buldrer e-handlen derud af herhjemme og branchen er vækstet med 20% i forhold til sidste år, så der nu bliver omsat for 70 milliarder kroner. Et ikke uanseeligt beløb, som forventes at stige.
Der er selvfølgelig en masse interessante trends og data, som er værd at kigge nærmere på. Vi har gjort forarbejdet for dig og præsenterer her de mest relevante punkter.
Forbrugernes tillid til en webshop er altafgørende, når der skal handles online. Ny undersøgelse fra YouGov viser hvad forbrugerne lægger mest vægt på, når der skal dannes tillid til en webshop.
Den kommende EU klageportal, ved navn Online Dispute Resolution (ODR), kommer til at stille krav til alle virksomheder, der sælger varer eller tjenester på nettet. Kravet består i, at man skal oplyse sine kunder om deres klagemuligheder samt at man skal linke til den nye portal.