Kernekompetencer hos TRIC Solutions

Vores evner favner bredt, men vi har også visse ting vi er rigtig gode til. Alle vores kompetencer er inhouse og vi outsourcer af princip ikke vores arbejde. Vi står inde for kvaliteten af vores arbejde og syntes selv det giver god værdi, at man rent faktisk kan få lov til at snakke med den udvikler som har lavet noget på ens webshop.   

E-handel og Magento

Det er svært at sige e-handel uden på et tidspunkt også at sige Magento; en af verdens mest populære og udbredte webshop-platforme. Magento har været platformen hvor vi har slået vores folder. Vi har været med lige fra platformens spæde start og kender den derfor ud og ind. Vi løser alle typer opgaver inden for Magento 1 og Magento 2, hvad enten det drejer sig om helt nye webshops, videreudvikling, skræddersyet funktionalitet, moduler, integrationer, design og meget mere. Kort fortalt, har det noget med Magento at gøre, så kan vi løse det. 

Vores mangeårige erfaring med Magento og levering af løsninger her indenfor, gør at vi igennem tiden har oparbejdet stor viden og erfaring med e-handel.

Nye trends, indkøbsvaner, indgang på nye markeder og logistik er blot nogle af de emner vi dagligt beskæftiger os med. Vi ved hvilke knapper der skal skrues på, hvis man vil lykkes med sin e-handelsløsning og hvordan man bedst muligt får denne skaleret op på en måde, således virksomheden også kan følge med. 

Forretningsforståelse

Vi har arbejdet med e-handel i mange år og kender derfor til de udfordringer i står overfor som virksomhed.

Vores rådgivning og løsninger tager altid udgangspunkt i jeres forretning, hvor vi tænker denne med ind. Vi kigger på hvad der er vigtigt, hvor i som forretning tjener jeres penge og hvad jeres værdikæde er. Hermed kan vi træffe en beslutning om hvilke løsninger der skal anvendes, så det giver mest mulig værdi for jeres forretning og I får opfyldt jeres behov. Med andre ord, vi hjælper jer med at træffe de rigtige valg og sikrer at i som virksomhed får succes.  

Dataudveksling

Er der noget vi har erfaring med, er at det sende data frem og tilbage. Hvad enten det skal gøres via API, CSV-filer, eller noget helt tredje, kan vi hjælpe. Kun fantasien sætter grænser for hvad der er muligt at udveksle. Typisk drejer det sig om ordre-, produkt-, og kundedata, men det kan ligeså vel være bonuspoint fra jeres kundeklub, PDF-filer og meget andet.

En ting er blot at få udvekslet data, noget andet er hvad der skal ske på baggrund af dette.

Her er det en oplagt mulighed for at strømline jeres manuelle processer og arbejdsgange og dermed spare yderligere tid og ressourcer.

 

TRIC bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. OK